Tak Payah Tanye,Ni Le Kesah Saye..

Saturday, 14 May 2011

Tetap Tunggu!!!!!

Asslamualaikum!!!!

HUUUUUUU........slame ni aku berangan jek rupe2nye....yela..aku mengaku...aku ni kuat berangan, perasan, ape lagi...yang same waktu dengan SYOK SENDIRI rupenye....

Haduiii....nampaknye ana suda kene main la,,HAHA!!!bengang beb...SSSAAABBOOO JELAAAA....takapelah...aku pon aku...patutnye sedo diri...
aku bukannye bergaye..tak hensem pon..tidakle pule aku ni kiut..nak kate muke artis...ade la sikit2 muke aku ni macam Pak Jabit(Hantu Kak Limah Balik Rumah)...kire artis la jugak tu kan...

Hhuuuuhhhh...yelaa...patutnye aku kene sedo diri dulu...silap aku...tapi sedih la jugak...hmmm...
takapelah...samade perasan atau tak...aku tetap tunggu...sampai lepas SPM....aku nak tanye die sungguh2!!!
YAAAAAAHHHH!!!!



Tak kire la ape jawapan die...aku tetap tungguuuu...
Aku harap aku ade la dalam kotak pemikiran die....walopon harapan aku ni tipis........

p/s: kecoh je mamat ni...nak tunggu ke,,nak ape ke..takyah la tulis dalam belug...(sukeati aku la!!)


No comments:

Post a Comment