Tak Payah Tanye,Ni Le Kesah Saye..

Friday 20 May 2011

Result Dah Keluor!!!!

Assaamuaaikum!!!!

Ape kabo semua???!!!makin lame makin tak bersentuh la plak papan kekunci ni walaupun tak berkunci...haaa....ni sume gare2 masalah dalaman yang tak dapat dibawe ke luar...jadik,,tak dapek lah den nak ceritoeh....mintak maap leeee......

Terus menerus ngan topik kat atas tuu...dah tahu menahu lah yang aku ni bekas pelajar meterikulasi...jadik...result bagi PSPM 2 yang ditunggu2 tu telah tibe...result nye keluar 18 haribulan Mei lepas...21 Mei baru tulis kat belug ni.....

Seraya dengan itu,,,segala2 anggota tubuh badan aku ni menggeletaq lee bukan main.........di seluruh pelusuk tubuh..yang bulu keningnye terangkat2 sendiri,,bulu tangan meremang je macam jumpe antu...tak lupe jugak bulu kaki ni menari2 ketakutan....

Kitorang pelajar2 meterikulasi ni cek keputusan melalui internet.....jadik kene la lawat ke laman web yang berkaitan.....mase tu,,bergegar meje kompite aku ni dek kerane gegaran dari tubuh badan aku ni...mase tu aku agak2..dah capai 9.++(hmm,yeelaahh) skala ritcher jugak laa tahap gegaran yang kualami.....tapi berkat kekentalan jiwe diikuti dengan kekuatan mental dan fizikal..kugagahi jua..ceeewwwwaaaahhh!!
lepas taip no.kad pengenalan,taip pulak no.ID meterikulasi aku...

"DUB DAB DUB DAB!!!", lebih kurang macam tu lah irama jantung aku...macam lagu tema Deremon pon ade..cume lari tempo sket..haaa...aku pon dengan rase penuh segan silunye menekan butang "Enter"...
tibe2...

"THIS WEBPAGE HAS A REDIRECT LOOP"...PEH!!!!@#$%!!!!monologku sendirian...punyela berdebar macam ape...tibe2 plak jadik camtu...ape kene ntah...takpe..berkat kesabaran dan keimanan aku(ingat,orang beriman tak penah cakap diorang beriman..hehe),,aku mencuba lagi sekali...hah!!!dapat pun...

ALHAMDULILLAH!!!

Walaupun tak sebagus dan sehebat kawan2 aku yang len...aku bersyukur sebab dapat pointer yang tak telalu rendah sehingge membolehkan aku meng'repeat' smule...taknak aku repeat meterik..fuhh..jangan carik pasall..

Ayah aku ngan mak aku turut bergembire dan bersyukur...hari tu,,cukup indah..burung2 pun berkicauan hari tu..bak kate usop wilcha...hehe..Pastu,,ayah aku ngan tak berape nak sabonye...terus suroh aku kemaskini borang permohonan kemasukan ke univarsitas 2....haa...aku ni dengan usaha yang ayam2 2...pegi la jugak melawat2 ke laman web yang berkaitan...

Cari punye cari punye cari...takjumpe2..tanpa putus asa..aku cari punye cari punye cari lagi pon!!tak jumpe2 gak laman web untuk kemaskini permohonan tuu...aku terus la tepon member sekampong aku...die pegi KMJ saing aku jugak...niat di hati nak tanye pasal borang kemaskini permohonan laaa...camni perbualannye....

"Hello,assalamualaikum..boleh saye bebicare(skema) dengan Akam(bukan name sbenar)??"...lalu orang yang berada di gagang tu pon jawab..."Waalaikumussalam..Akam takde..ni sape ni??"...hah!!!rupenye mak die yang angkat...abis laa aku kene ceramah...addooiii!!!terkeruk2 kpale aku...ktawe sket2 sebab nak jaga hati..hehe...hampir beberape minit diceramah serta dikuliahkan...aku pon dah bpeloh2 dah...seminit bagaikan 2minit...kalau aku kene cramah 15minit,,jadiknye kire2 30 minit lah aku rase!!huuuh...memang pedas serta meletop2 tlinge aku..huhu..tapi..ape2 pun,,trime kasih byk2 makcik..sebab ingatkan saye...tepuk tangan sikit!!

POM PAM POM PAM...dah lame kene tazkirah..baru la makcik tu cakap..permohonan tu belum dibuka lagi...haaiiissshhh...tapi takpelah...banyak input yang bergune aku dapat lepas kene wash ngan makcik tu..huhu...

Okeh lah..aku rase banyak jugek dah aku percelotehkan ni...ape2 pon..aku rase sangat2 bersyukur dengan brape2 pon yang aku dapat,,sebab sumenye atas usaha aku sendiri...bak kate ustaz aku...yang baik daripade Allah,yang buruk dari diri sendiri...ceewwaaahhh!!!ade mase depan nak jadik ustaz ni!!heheheh...Yelaa..kalo study pun study kulit buku depan je...jangan diharap keputusan same macam orang yang study sampai kulit buku yang blakang..haa...

Akhir kate...BERSYUKURLAH DENGAN APE YANG ADE......huhuhu...

WASSALAM...

p/s: sbenonye...sedih jugek pointer sikit...isk isk isk...

No comments:

Post a Comment