Tak Payah Tanye,Ni Le Kesah Saye..

Saturday, 23 April 2011

Rindu-rindu aduh sayang merindu....

Assalamualaikum!!!
Sebagai seorang insan yang diciptekan oleh ALLAH dan berasal dari bumi. Aku la makluk yang berdiri dengan due kaki dan dikurnie dengan sgale nikmat daripade-NYA...setiap daripade kite ni lahir dari manusie yang lain jugek..ya'ini dan ya'itu,mak kite dan ayah kite pule mjadik penyebab mak kite lahirkan kite..tak gitu??(korang da beso,da paham,tak payah nak buat2 pelik pulak ye..)yalah..sebagai seorang manusie,,kite ni dikurnie kan dgn perasaan ye..di mane perasaan ni ade macam2 bentuk,rupe waima saiz nye...
Sebagai contoh!!!kalau kite marah dengan seseorang kan kan kan...haa..kalau marah sikit,ye saiznye kecik sikit daripade orang yang marah banyak..aha!!satu contoh je yang ade,harap maap..sebagaimane yang kite sume sdie ma'alom lah kan..perasaan lain yang kite ade dalam diri sebagai seorang manusie ni kan banyak kan...ade sedih,ade gembire,ade rindu,ade sayang..haa..bile sume tu ade dalam diri korang..barulah korang boleh dikategorikan sebagai makluk yang bname manusie ni...buat pemeriksaan lanjut scepat mungkin...takut2 kalau kite ni bukan dalm kategori manusie ke..maap ye..bahse "ter"kaso banyak pulak harini..
Makin jauh nampaknye aku melalut,mencarut melarut dan juge terlarut...motif aku bkutbah ni sbenonye nak penuhkan post ni jek..terlebih suda...tu pun tak pnoh lagi...huuh....camni la..
perasaan yang aku nak nyatekan arini adelah perasaan rindu...
Aku yakin,,,sume yang membace ni ade rase rindu ngan sesape kan???paling2 tidak tu dengan mak ayah kan kan kan...haa..sebagai manusie..aku pon da tjebak dalam aktibiti merindu orang laa...
Korang tau kan angau tu ape...haa...tu la yang sedang menghantuih!! hidup aku skang ni...daripade tahun lpas lagi aku da kene penyakit angau ni.....dengan sape????dengan die la....huhu..aku tunggu dan berharap jelah...
tu jelah yang aku nak kongsi..yang lain aku malu la nak sebut..
ape korang ingat aku takde rase malu ke..cit!!!
dah abisss...
WASSALAM

p/s:tak sabo nye nak tunggu spm tamat..huhu

No comments:

Post a Comment