Tak Payah Tanye,Ni Le Kesah Saye..

Friday 22 April 2011

Menyambong Yang Tak Tersambong!!!

Assalamualaikum!!!
aha!!!harini aku berase sangaaaaaaat panassssss!!!kenape aku berase panas???itu yang bermain2 dalam benak fikiran korang sume kan...aku tau..tak payah cakap atau pike pape lagi..walopon korang bukannye heran dengan aku ni..tapi aku nak bagitau jugak faktor penyebab aku panass arini dan secare tidak langsung aku juga akan bagitau implikasinye thadap aku...begitupun,aku nak cakap..TIME KASSSSEEYYY!!!sbb sudi mlayan aku mengarort..aha!!!
Sbenonye..aku da tulis cite bagi sambungan cite aku yg seblom ni...alaa..yang cite pasal aku baru masok matrik 2...kalo tak paham,pegi bace post aku seblom ni..kalo tak nak..paham2 jelah ye!!!ok2..lpas aku dok tulis cite aku tu,,jam pon menunjokkan pukol 3..ni bmakne,dah sejam aku mcurahkan sgale macam idea yg bernas maupon mmg tak bernas langsong daripade kepale otak aku yang agak bergelige kononnye nih untuk dijadikkan bahan penulisan yang ber'kuali'...ti..ya.. tu dia...korg bayangkan..sejam menulis pasal reaksi aku lpas tak dapat ipg 2..peh!!bontot ni da macam melekat dengan kerusi dah!!dah la kerusi plastik!tak ade daye keselesaan langsung terhadap penggune..nak dijadikkan cerite yg dah mmg terjadik di alam realiti ni..aku pon dgn bangge dan legenye..mengepost ape yang aku dah tulis bjela2 2..dengan scare tetibe..peh!!!"404 ERROR"..bile nampak tulisan 2 je..aku teringat fezal tahir(bukan name sbenar),dan dgn tak smene2 lagu btajuk adrenalin lantunan suare bliau itu bmain2 di minda ni dan secare langsong!!! menyebabkan hormon adrenalin aku teros meningkat mendadak,tapi mungkin dsebabkan aku ni dilahirkan oleh orang2 yaang steady2 blake..make aku pon steady jugeklah mase tu dan teros mengambil langkah penting yaitu..mengklik pada ikon backward..mase loading tu,aku mmg rase lega sbb ikon backward tu wujud,,aku sayang sape yang cipte ikon !!!!(loading 2 lame sgt sbb line kat umah aku macam tuuuuuuut) tup tup..kuo balik dengan page yang kosong,suci,bersih,mase tu..baik jangan tanye lagi..sbb aku pon tak ingat..
TAPI!!dengan scare mendadak..suhu badan aku naik ke tahap pusat matahari dengan tibe2!!!memang dasat penipuan aku ni!!aku punye la geram...aku kokang monitor kompite aku(tipu),aku ganyang CPU nye(tipu),aku bagi kucing aku makan mousenye(nampak bebeno mnipunye,aku mane ade kucing) dan last2!!aku sayang mak aku(yang ni betol)...

Sbenonye taim 2 aku rase sakit ati jap je..n pastu aku rase lapo,sbb lom makan..aku pon pegi lah makan..macam takde pape tjadik..tu jelah sbenonye..time kase sudi membace...Heeeeeeeeee...
WASSALAM...

p/s:cite pasal aku kat matrik tu,kire sampai situ jelah he...
     eh2!!!jgn la mara..yela2..len kali aku sambong..TUNGGGUUUU......

No comments:

Post a Comment