Tak Payah Tanye,Ni Le Kesah Saye..

Friday 26 August 2011

KESILAPAN!!!!

ASSALAMUALAIKUM!!!!

Tangan aku dah keras!!!!!!nape????kalau korang jantan...mesti pikir lain dah....otak kuneng..patutla ingus pon kuneng...tapi tak!!bukan ape...dah lame tak menaip panjang2 nih...tonyeh2 henpon sebab main mesej tak dikirela...
Aku dah lame tak bukak blog...sebab...dah xde bende nak  tulis dah...macam bangang...
Dulu takde blog..gatal2 tangan nak buat...bile dah ade,,buat macam tak pernah ade blog...tak bertanggungjawab langsong!!

Dah!!aku tak suke marah2 ni..aku budiman sbenarnye...baik sangat..ehem2*..ok2...

Aku sebenarnye dalam beberape hari ni...aku terase macam nak ber blog smule...di atas sebab....sebab yang tertentu lah....aku pun ade terbace blog2 yang hebat,menarik,isik kandungan yang membuat aku tertarik unuk membacanya bersame teh tarik yang di tarik oleh mak aku..credit kpd beliau..kerana mencurahkan segale kasih syangnye ke dalam teh tarik terbabit....yang penting...kurang manis...

Sebelum aku mengarut lebih lanjut...aku nak cakap...ade banyak blog yang best!!!contoh-montohnye..cartoonrama,milik abang Alif Firdaus Azis...seorang pelukis kartun..aku minat yo!!!dan banyak lagi...sementara itu,, yang paling aku suke..Ayeem Ayam...Ya...Ayam ni seekor lelaki..tapi aku tak gay lah!!

Aqew sukew belog diew jerrw...aqew tark sukew diew...apew???betowl larrrhhh!!!aqew lelakiy sejatiy tawh...haa..u allz niy..jaharttt jerww.....aqew tark gewdixx okayh!!

SHIT!!!!!mane2 kawan2 aku yang mesej aku macam ni...TRIPLE middle finger aku tenyeh kat muke die...pastu aku cempak die dari tingkat 5..pastu pastu..Ehem2*..kepada cikgu2..mak2..ayah2..yang terbace perkataan di atas..harap jangan marah..sebab..terlepas...tak sngaje..takpe kan???

Tak nak cite pasal si gedik lagi..aku bukan ape...sebenarnye..aku suke bace sesuatu yang kelakar..lawak..kalau boleh,,biar putus urat perot,patah tulang rusuk..sampai tekeluar coccyx pun ok gak...sebenarnye....banyak lagi bloggers yang "humorous"..aha..i am speaking you..kelas gitu..hahaha..kite perlu pkare kelakar ni jugak kan kadang2...hilangkan sdeh,hilangkan tekanan..hilangkan ape2 yang tak hilang2 lah lbih kurangnye...

Walaubagaimanapun..ketawe2 jugak...hari nak hujan ni...Ani..kain jemuran angkat dah???

Aku akan cuba sedaya upaya untuk customize blog aku ni...kdg2...ade blogwalkers tak suke dengan widget lagu kite...takpelah...ikut selesa korang lah..ape yang kite suke..tak semestinye lain suke....ye dak???

Tapi aku rase...sume orang suke Fifi Fairuz Fuyoh.........kan?kan?kan?

Sampai di sini aje lah nukilan yang bertujuan untuk meng iklan kan blog aku ni..takdelah rase trkilan sangat kalau korang taknak singgah...;takpelah..benda macam ni kite takleh pakse..takpe2..*isk*isk*

WASSALAM

p/s: Cerite aku sbenarnye xde kene mengene ngan tajuk pun...saje je..wat tarik perhatian..lagi satu..p/s stands        for playstation!!  

No comments:

Post a Comment